Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » mp3 aansluiten en geen samsung media studio start niet
mp3 aansluiten en geen samsung media studio start niet

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
katrien_kat Bericht Geplaatst op 06-09-2008 Reageer met quote
Beginnend lid
we hebben een keer een backup gedaan op deze pc en dus men programma van me YPK3 (mp3 van samsung) moest ik opnieuw installeren (samsung media studio) maar nu als ik men mp3 aansluit start dat programma niet automatisch
ook met media player gaat het niet.
het is dus een onbekend apparaat voor deze pc.

wat moet ik doen dat dit wél gaat??

thanx

vosManz Bericht Geplaatst op 06-09-2008 Reageer met quote
Technische man
Zie je het apparaat wel bij 'Deze Computer' staan als hij aangesloten en ingeschakeld is?

::: vosManz :::
katrien_kat Bericht Geplaatst op 07-09-2008 Reageer met quote
Beginnend lid
neen, komt er niet op voor.
een andere mp3 die aangesloten is, wel (en deze werkt wel goed met windows media player)

Matel Bericht Geplaatst op 07-09-2008 Reageer met quote
Beheerder
Kan ook aan de MP3 speler liggen. Probeer het eens op een andere computer.

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
katrien_kat Bericht Geplaatst op 07-09-2008 Reageer met quote
Beginnend lid
ja, ik denk dat er iets seurieus mis is men men mp3

ik wou hem opladen en nadat dat gebeurt was en ik men mp3 wou aanzetten ging dat niet meer. het scherm springt niet aan.
en garantie is al voorbij pf

best een nieuwe kopen denk ik.

kunnen jullie mij soms iets aanraden van prijs- kwaliteit?
of waar ik op moet letten als ik me er een aanschaf?
(liever niet meer dan 160 euro)

thanx

Grunniger Bericht Geplaatst op 29-11-2009 Reageer met quote
Gevorderd lid
Ik ben Sinds de Ipod (1e generatie) niet meer er vanaf te krijgen.
Ik heb inmiddels 3 gehad (Mini 1e generatie een Classic en een Nano 3e generatie) en loop tegenwoordig rond met een Touch 16GB

Ze zijn misschien in vergelijking tot andere mp3 spelers iets duurder, maar daar heb naar mijn mening dan ook echt wel wat aan. Namelijk super gebruiksgemak en menubesturing door het clickwheel of touchscreen. Ze zijn erg solide, allemaal voelen ze robuust aan en vooral de nano's zijn niet stuk te krijgen. En misschien wel het belangrijkste is de SUPERheldere en dynamische geluidskwaliteit. Zeker icm met een goede hoofdtelefoon.

Van alle bovenstaande Ipods die ik gehad heb in de afgelopenjaren is niet 1 stuk gegaan. Ze zijn allemaal via Marktplaats weer verkocht na aanschaf van een nieuwe.

Wel moet ik erbij zeggen dat het wel een beetje jammer is dat je muziek op je ipod moet zetten door middel van de Itunes Software. Dit is zeker als je er niet aan gewend bent erg lastig.

Maar in mijn geval heb ik even doorgezet en heb inmiddels al mijn mp3's en cd collecties in itunes staan, als je er moeite voor doet en de tijd ervoor neemt dan word het wel een heel erg functioneel programma voor het uitwisselen van gegevens tussen je ipod en pc.

Image
heaven demon Bericht Geplaatst op 29-11-2009 Reageer met quote
Enthousiast lid
Grunniger schreef:
Ik ben Sinds de Ipod (1e generatie) niet meer er vanaf te krijgen.
Ik heb inmiddels 3 gehad (Mini 1e generatie een Classic en een Nano 3e generatie) en loop tegenwoordig rond met een Touch 16GB

Ze zijn misschien in vergelijking tot andere mp3 spelers iets duurder, maar daar heb naar mijn mening dan ook echt wel wat aan. Namelijk super gebruiksgemak en menubesturing door het clickwheel of touchscreen. Ze zijn erg solide, allemaal voelen ze robuust aan en vooral de nano's zijn niet stuk te krijgen. En misschien wel het belangrijkste is de SUPERheldere en dynamische geluidskwaliteit. Zeker icm met een goede hoofdtelefoon.

Van alle bovenstaande Ipods die ik gehad heb in de afgelopenjaren is niet 1 stuk gegaan. Ze zijn allemaal via Marktplaats weer verkocht na aanschaf van een nieuwe.

Wel moet ik erbij zeggen dat het wel een beetje jammer is dat je muziek op je ipod moet zetten door middel van de Itunes Software. Dit is zeker als je er niet aan gewend bent erg lastig.

Maar in mijn geval heb ik even doorgezet en heb inmiddels al mijn mp3's en cd collecties in itunes staan, als je er moeite voor doet en de tijd ervoor neemt dan word het wel een heel erg functioneel programma voor het uitwisselen van gegevens tussen je ipod en pc.

Voor het zetten van muziek op je ipod zijn er ook nog andere muziek spelers die een "ipod plug-in" hebben dan kan je via die muziek spelers je muziek op je ipod zetten. Hier gebruik ik winamp ervoor omdat ik dat beter vind dan itunes. Dus als je itunes niet makkelijk vind zijn er nog wel alternatieven.

Image
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » mp3 aansluiten en geen samsung media studio start niet