Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Feedback » top 10
top 10

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 26-03-2009 Reageer met quote
Genie
de top 10 doet het niet meer?

en wanneer gaan jullie de site nou eens aanpassen..

de nieuws feeds geven foutmeldingen en prijsindex doet het al jaren niet meer

wel beetje slorig hoor..

zo moeilijk is het toch niet om de site beetje up to date te houden

Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
Image
renevanh Bericht Geplaatst op 26-03-2009 Reageer met quote
Beheerder
Ik zie geen probleem met de top10, doet het gewoon.

Dat de prijsindex het niet doet kunnen wij in principe weinig aan doen. We zullen een andere optie moeten bedenken of dit tijdelijk zo laten totdat we bezig gaan met een re-design van de site. De plannen zijn er, de uitvoering is alleen heel veel werk waar we tot op heden geen tijd voor hebben gehad.

De errors in de feeds was ik niet van op de hoogte... blijkbaar heeft een of meerdere RSS feeds wijzigingen aangebracht in hun infrastructuur. Hier ga ik zo snel mogelijk naar kijken.
Het scriptje wat achter het weergeven van de feeds hangt is ook totaal 'bogus' zie ik... moet opnieuw gemaakt worden.
Ga ik zsm regelen!

Keyboard not found, press F1 to continue...
Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 27-03-2009 Reageer met quote
Genie
de top 10 doet het weer bij mij :D

maar news feed nog foutmeldingen idd:

Quote:
Warning: touch() [function.touch]: Utime failed: Permission denied in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 112

Warning: fopen(cache/http___rss.minoc.com_zdnet_news_nl.xml.cache.chk) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 129

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 130

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 131

Warning: fopen(cache/http___rss.minoc.com_zdnet_news_nl.xml.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 155

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 156

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 157

Nieuws

yubetcha!
Image
renevanh Bericht Geplaatst op 27-03-2009 Reageer met quote
Beheerder
Klopt, was ik nog niet mee bezig geweest.

Het probleem zat in de rechten op de cache bestanden.
Deze zijn nog niet zo lang geleden overgezet naar een andere server, en daar heeft onze host mogelijk een fout gemaakt.
De foutmeldingen zijn nu verdwenen en alle feeds (op die van Wired News na) werken weer.
Waarom die van Wired niet werkt weet ik niet... de URL is goed...

De html in de code ligt aan het achterliggende script die html niet accepteert. Dit kost echter iets meer tijd om te fixen.

Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 27-03-2009 Reageer met quote
Genie
bij mij nog wel foutmeldingen hoor.. bij alle feeds

Quote:
Warning: touch() [function.touch]: Utime failed: Permission denied in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 113

Warning: fopen(cache/http___rss.minoc.com_zdnet_news_nl.xml.cache.chk) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 130

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 131

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 132

Warning: fopen(cache/http___rss.minoc.com_zdnet_news_nl.xml.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 156

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 157

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/computer/public_html/includes/cafeRSS.php on line 158

yubetcha!
Image
renevanh Bericht Geplaatst op 27-03-2009 Reageer met quote
Beheerder
wtf... vanochtend waren ze allemaal weg... nu zijn ze er weer!

Ik ga mijn 2de lijn inschakelen :P

vosManz Bericht Geplaatst op 28-03-2009 Reageer met quote
Technische man
Als het goed is doet het nieuws het nu weer.

::: vosManz :::
renevanh Bericht Geplaatst op 29-03-2009 Reageer met quote
Beheerder
Yep, en zelfs beter dan ooit ;)

MS research en Wired zal ik nog even naar kijken... mogelijk vervang ik er eentje door de "All about Microsoft" blog, of voeg ik die enkel toe.

Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 29-03-2009 Reageer met quote
Genie
ziet er goed uit man :D

yubetcha!
Image
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Feedback » top 10