Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » GTA IV
[PC]  GTA IV

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Script Bericht Geplaatst op 14-12-2008 Reageer met quote
Enthousiast lid
Ik heb via een website gekeken of mijn PC GTA IV aankan, maar op een paar punten komt het erop aan dat mijn PC het dus niet kan.
Maar nu is mijn vraag kan ik dmv updates of door iets anders voor zorgen dat mijn PC de game wel aan kan.

Ik heb er even een screenshot van gemaakt:

Image

Daeron | Even je afbeelding verkleint, het rukt het forum compleet uit zijn verband.

Fatal Mind Bericht Geplaatst op 14-12-2008 Reageer met quote
Moderator
In jouw geval kan je updaten tot je een ons weegt, maar GTA4 gaat op jouw pc echt niet draaien.

Ik heb zit hier met volgende systeem:
Cpu: Intel c2d e6750 @ 3.2 Ghz
Mobo: Gigabyte p35 drsr nog wat
Mem: 4 Gb Corsair nog iets
GPU: 8800gt
hdd's 2x 160 gb in raid 0

Dit '' vlotte '' systeem draait gta4 met veel moeite... jouw systeem zit hier ver onder.
Ik heb mijn systeem zefls licht moeten overklokken om het net een beetje soepeler te laten lopen...

Image
SouLLeSS Bericht Geplaatst op 14-12-2008 Reageer met quote
Senior lid
je hebt een interne videochipset, die zijn niet gemaakt om mee te gamen, en al helemaal niet om uberzware spellen als gta4 en crysis mee te spelen.
ook je cpu is zwaar traag voor gamen, dus we moeten je helaas teleurstellen...

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Script Bericht Geplaatst op 14-12-2008 Reageer met quote
Enthousiast lid
Dus updaten van de kaarten die in je PC zitten is onmogelijk?
Want mijn PC heeft al moeite met Crazy Taxi 3 terwijl hij Grand Prix 4 wel draait

Moderator
Hardware matig is het vast wel te upaten, maar qua software updaten heeft het allemaal niet zoveel nut.

Image
Matel Bericht Geplaatst op 14-12-2008 Reageer met quote
Beheerder
GTA 4 is echt een hele zware game, nog zwaarder dan FarCry2 en Crysis om maar even te vergelijken. Je zou in ieder geval de volgende dingen moeten updaten wil je GTA 4 speelbaar houden:

- Processor. Ik zou er minimaal een Intel Core2duo E8400 in zetten. Je moet wel in de gaten houden dat het moederbord dit wellicht niet meteen aan kan. Misschien is er een bios update beschikbaar. Het lieft een degelijke quadcore natuurlijk, maar die zijn best wel duur.

- Grafische kaart: Tegenwoordig toch wel minimaal een GeForce 9800.

- Geheugen: mag ook wel 2GB bijgezet worden zodat je totaal 4GB hebt

Maar zelfs al zou je dit bovenstaande doen, dan zal het misschien nog tegenvallen. GTA 4 zou pas echt goed kunnen draaien op hardware die nog niet eens beschikbaar is.

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
Moderator
True, en toch vind ik dat heel vaag, gta4 is nou niet een bijzonder ingewikkelde game, noch is ie prachtig vergeleken met farcry 2 / crysis.

Dus of het is een slecht gebouwde game, of er is iets anders aan de hand.

Image
renevanh Bericht Geplaatst op 14-12-2008 Reageer met quote
Beheerder
Tsja... maar wat dan?

Met mijn config (Ati HD3870 met een AMD Phenom 9500 (overclocked tot 2.4GHz) en 4GB RAM) kan ik Crysis en FarCry 2 op uberhigh (oid) spelen. Dat gaat met GTA IV bij lange na niet...

Keyboard not found, press F1 to continue...
Moderator
True, zeflde kan ik hier.

Enige wat ik kan bedenken is het feit dat een gigantische map is ? dat het daarom '' zwaar '' is ?

Image
SouLLeSS Bericht Geplaatst op 15-12-2008 Reageer met quote
Senior lid
het komt vooral omdat je de hele stad in je geheugen laadt, dat vreet geheugen en ook nog met die advanced graphics gaat het nergens meer over. Met 512mb kun je niet eens 30% van field of view van landscape instellen. je moet 2 gig videokaart hebben wil je het vol draaien.

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Script Bericht Geplaatst op 15-12-2008 Reageer met quote
Enthousiast lid
Maar hoe kan Crazy Taxi 3 niet op mijn PC draaien, het is al een wat veroudere game, dus zou je zeggen dat dat moet gaan lukken.
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 15-12-2008 Reageer met quote
Moderator
Nja, de ene game is nu eenmaal zwaarder voor de pc dan de andere, doe je niet veel aan.

Image
Razer24 Bericht Geplaatst op 17-01-2009 Reageer met quote
Nieuw lid
Het spel is niet goed gemaakt omdat mij pc het er ook moeite me ik verwacht naar een paar update's van de game en nvidia van me video kaart, dat de game veel beter zou werken :lol:

Intel Qx9650 Oc'd 3,8ghz True 120 cooler
Motherboard Asus Striker II Extreme 790i
Corsair DDR3 1600 8-8-8-20 T1 timing
Evga GTX 280 oc'd 702/1512/1323
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Games » GTA IV