Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privÚ berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-CafÚ
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŰle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » windows mediaplayer 11 windows XP
windows mediaplayer 11 windows XP

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
WARD Bericht Geplaatst op 08-01-2009 Reageer met quote
Beginnend lid
Als ik van een site een filmpje wil laten spelen, opent wmp zich maar er wordt niets gebufferd. Ga ik dan terug naar de site en nadien terug naar wmp dan lopen beide schermen door elkaar. Ik kan wmp niet sluiten tenzij met ctrlAltDel. Wat loopt er fout?
Dank, Ward

vosManz Bericht Geplaatst op 09-01-2009 Reageer met quote
Technische man
Wat je zou kunnen proberen, is WMP 11 eens opnieuw installeren. Je kan deze verwijderen in het configuratiescherm onder het onderdeel 'Software'. Vervolgens kun je hem opnieuw downloaden via Windows Update, of de website van Microsoft.

::: vosManz :::
WARD Bericht Geplaatst op 09-01-2009 Reageer met quote
Beginnend lid
vosManz schreef:
Wat je zou kunnen proberen, is WMP 11 eens opnieuw installeren. Je kan deze verwijderen in het configuratiescherm onder het onderdeel 'Software'. Vervolgens kun je hem opnieuw downloaden via Windows Update, of de website van Microsoft.

Heb ik gedaan maar het lukt niet. Probleem blijft zich voordoen.
Ward

vosManz Bericht Geplaatst op 10-01-2009 Reageer met quote
Technische man
Heb je toevallig een of andere codec-pack ge´nstalleerd? Lukt het afspelen van muziek wel gewoon? Het zou kunnen dat er een fout in een of andere codec zit, of er een codec verkeerd ge´nstalleerd is, waardoor ie blijft hangen..

::: vosManz :::
WARD Bericht Geplaatst op 11-01-2009 Reageer met quote
Beginnend lid
vosManz schreef:
Heb je toevallig een of andere codec-pack ge´nstalleerd? Lukt het afspelen van muziek wel gewoon? Het zou kunnen dat er een fout in een of andere codec zit, of er een codec verkeerd ge´nstalleerd is, waardoor ie blijft hangen..

Bij mijn weten heb ik geen nieuwe codec ge´nstalleerd. Wat de laatste tijd ook gebeurt is dat muziek "hakkelend" afgespeeld wordt (en dus niet meer te genieten is). Kan ik ergens nagkijken welke codec gebruikt wordt?
dankjewel, Ward

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » windows mediaplayer 11 windows XP