Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Feedback » Tijd voor een artikelengedeelte?
Tijd voor een artikelengedeelte?

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Tyreas Bericht Geplaatst op 11-02-2008 Reageer met quote
PR Medewerker
Toen ik hier een jaar geleden zo'n beetje minder kwam dagelijks, is er nog veel gesproken over een bepaald gedeelte met artikelen, waar mensen hun problemen in kunnen opzoeken.

Deze artikelen komen uit de topics voort en worden opgeslagen volgens een bepaald format. Denk even aan 't concept van WikiPedia.

Hoe vinden jullie 't om zoiets alsnog op te zetten? Ik ken namelijk geen enkele website die alle problemen in een bepaalde artikelendatabase heeft staan.

Dit zou te realiseren zijn, wellicht met een extra sponsor om te kosten te drukken?

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
renevanh Bericht Geplaatst op 11-02-2008 Reageer met quote
Beheerder
We hebben sinds kort een Knowlegde Base. Dat loopt nog niet denderend, maar er staat wel al wat in.

Keyboard not found, press F1 to continue...
Tyreas Bericht Geplaatst op 11-02-2008 Reageer met quote
PR Medewerker
Ja dit is wel een beetje wat ik bedoel, maar het probleem is dat hier artikelen slecht terug te vinden zijn. Allereerst zou ik een onderverdeling maken. Software, hardware, enz. Dat maakt het zoeken al een stuk makkelijker.

Is Stef ooit niet bezig geweest met een variant van Wiki voor PhpBB?

Dat is namelijk ideaal. Ook zou het als extra menuknop bovenaan moeten staan. Het forum dient dan voor gesprekken en nieuwe problemen en gebruikers kunnen hun antwoord wellicht eerder verkrijgen in die database dan dat ze op antwoord hoeven wachten...

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 11-02-2008 Reageer met quote
Moderator
Er is natuurlijk ook een zoekknop, doe je probleem invoeren en klaar.

De wiki voor phpbb is afgewezen toen d'r tijd omdat het te ingewikkeld zou gaan worden.

Image
compgeni Bericht Geplaatst op 11-02-2008 Reageer met quote
Beheerder
Hoi Tyreas

Hoe is ie ?

:)

Tyreas Bericht Geplaatst op 14-02-2008 Reageer met quote
PR Medewerker
Hey ja alles goed met mij hoor compgeni :D Met jou ook? Tijdje niet gezien hier.

Maar even ontopic, ik denk dat er nu te weinig gebruik gemaakt wordt van de zoekfunctie. Overigens, wanneer er bjvoorbeeld via zo'n Wiki database tags aan topics komen te zitten, is er een veel beter bereikbaarheid. Dit kun je ook gescheiden houden van het forum natuurlijk.

Maar ik weet zeker dat 't te realiseren is, op een manier die niet complex hoeft te zijn.

Fatal Mind Bericht Geplaatst op 14-02-2008 Reageer met quote
Moderator
Zoekfunctie kan net zo goed van de site afgehaald worden, zoveel mensen zijn hier uberhaupt niet, en die mensen zijn ook te lui om hem te gebruiken, dus wat dat aangaat heb je wel een punt :P

Image
Tyreas Bericht Geplaatst op 15-02-2008 Reageer met quote
PR Medewerker
Daarin in moet je ik je ongelijk geven Fatal. Dit forum is ook niet zozeer gebaseerd om met een zoekfunctie topics te vinden, maar eerder om een topic van enige tijd geleden (dat nogsteeds actief is) op te zoeken tussen de nieuwe. Ook kan het handig zijn in gebruik met nieuwe problemen, omdat de zeer actieve leden weten dat een bepaald topic bestaat.

Toch blijf ik van mening dat we dit kunnen opzetten zonder al te veel problemen. Bedenk wel dat het vrij uniek zou zijn en dat er genoeg actieve leden zijn om dit te onderhouden en aan te vullen.

Een stukje marketing om het forum meer onder de aandacht te brengen zou misschien ook een optie kunnen zijn!

compgeni Bericht Geplaatst op 15-02-2008 Reageer met quote
Beheerder
Een pr medewerker

Dat zou mooi zijn :D

Hint

Tyreas Bericht Geplaatst op 21-02-2008 Reageer met quote
PR Medewerker
Nou, ik doe graag mee. Ik ben namelijk zelf toch zeker een keer of 15 op pad om huisbezoek te doen. Zo verdien ik voor mezelf in de latere uren wat bij door verschillende computerproblemen op te lossen.

Compgeni, wat stel je voor als taken voor een PR-medewerker? Dat is namelijk zo simpel nog niet.

Ik kan het uiteraard promoten in de regio hier, maar dat is nou niet bepaald wat je noemt 'groots aanpakken' 8)

Edit - Nog even ontopic, hoe gaan we zo'n artikelendatabase fixen?

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Feedback » Tijd voor een artikelengedeelte?