Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » Anno 1701 demo is uit.
Anno 1701 demo is uit.

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
SouLLeSS Bericht Geplaatst op 31-10-2006 Reageer met quote
Senior lid
Anno 1701 demo is uit, heb hem vandaag ff gedowned en gespeeld en moet zeggen het is een hele vooruitgang op visueel gebied. met alles vol aan trekt mijn pc net 15-20 fps. dat is de helft van half life 2 op vol.

Dat ligt waarschijnlijk vooral aan de grote details bij onderdelen zoals het water en alle planten en bomen die er in zitten.
Bouwmogelijkheden zijn weer groot, en heel gedetailleerd.
niet zo mooi als C&C 3 maar zeker ook niet slecht.
speelt lekker en is iets versimpeld op gebied van handelen.

nu maar wachten op de verkooprelease.
hier kan je de demo downloaden

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Ge4ce Bericht Geplaatst op 14-12-2006 Reageer met quote
Nieuw lid
Hij's al een tijdje uit. Noemens waardig zeker.

Singleplayer: Leuk, houdt je bezig en er zit zeker strategie bij. Het spel is opslaanbaar dus hervatbaar en de instellingen zijn zo zetbaar dat je er nog wat moois van kunt maken ook. Enigste wat minder was waren de computer gestuurde spelers. Het verassende effect is dat die spelers gelijk uitbreiden over het gehele eiland en het voor elkaar krijgen om gelijdelijk aan vlug in de volgende tijden te komen. Het ergste is nog wel dat ze bijna direct andere eiland tot zich nemen en ook nog eens een aantal legers op zetten die vaak ook nog eens een bezoekje bij je nemen. Dat het moeilijk is begrijp ik maar dat ze zo vlug/zo veel zijn/hebben, vind ik een overduidelijk een min punt.

Scenario's: Heb er 3 gedaan. Alle 3 goed gegaan en het lijkt erop dat je bij die 3 zowiezo drastisch in de fout moet gaan om te verliezen.

Multiplayer: Tip: PLAN HET. Neem er zeker 2 uur vrij om eraan te beginnen. Het spel is vooral in het begin "langzaam" en als je er nog niet al te bekend bent met het spel kan dat oplopen. Reden hiervoor is dat je het spel niet op kunt slaan. (Sommige spellen+multiplayer+bijna identieke genrè kan het wel) Let erop dat afspraken "probeert" te maken over hoe je de eilanden indeelt en hoe je onderzoeken verdeelt. (Defensief/Offensief mogelijkheden)

Gameplay: Uitgebreid en versimpeld maar toch complex.
Graphics: Zeer geavenceerd vergeleken met de vorige Anno's. Zeker in tijden waarbij je even wilt rusten kun je genieten van je stad/omgeving.

Onneindig leuk en zeker de moeite waard om één keer te proberen. Aanrader.

iglo Bericht Geplaatst op 14-12-2006 Reageer met quote
Moderator
ik heb het (hele) spel net van mijn pc afgeveegd mijn schoonpa wou hem hebben, ziet er wel leuk uit moet ik zeggen

"haastige spoed.. komt altijd goed".

mail: iglo@computergenie.nl
Image
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Games » Anno 1701 demo is uit.