Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Sitecheck & links » Heeft iemand ervaring met:
Heeft iemand ervaring met:

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 10-02-2006 Reageer met quote
Moderator
Deze sites:
www.icomputers.nl

en

www.hardwaretotaal.nl ???

Image
Matel Bericht Geplaatst op 10-02-2006 Reageer met quote
Beheerder
Wel met hardwaretotaal. Die andere ken ik niet. Heb weleens wat besteld bij hardwaretotaal. Geen problemen mee gehad :)

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
Tyreas Bericht Geplaatst op 11-02-2006 Reageer met quote
PR Medewerker
www.icomputers.nl is ook betrouwbaar denk ik hoor. Het is ongeveer net als www.alternate.nl

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
pinkkie Bericht Geplaatst op 30-10-2006 Reageer met quote
Nieuw lid
Bestel nooit iets bij Hardwaretotaal.nl ... het zijn oplichters (google maar maar eens op hardwaretotaal.nl).

Eind juni van dit jaar ben ik zo dom geweest spullen te bestellen bij HardwareTotaal.nl zonder eerst even de shopsurvey op tweakers.net te bekijken.

Onderdeel van de bestelling was een 2.5" harddisk die helaas bij ontvangst niet bleek te werken (doa). Contact opgenomen met HardwareTotaal.nl en de harddisk teruggestuurd. 5/7/2006 is de harddisk door hardwaretotaal.nl ontvangen.

Tussentijds meerdere malen contact gehad met hardwaretotaal, maar de shop verschuilt zich achter Hitachi (de fabrikant). Daar ben ik uiteindelijk niet mee akkoord gegaan en na anderhalve maand heb ik HT in gebreke gesteld en ze drie weken de tijd gegeven alsnog te leveren. Uiteraard hebben ze dat niet gedaan waarna ik de koop heb ontbonden op basis van artikel 21-22 BW7. De vordering die daardoor begin september is ontstaan hebben ze uiteraard ook niet voldaan (vooralsnog ook niet na inschakeling van een incassobureau).

Inmiddels is het 30 oktober en heb ik nog steeds niet mijn geld of een werkende harddisk mogen ontvangen.

Kortom: !!! koop nooit iets bij hardwaretotaal, het zijn m.i. oplichters !!!

Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 30-10-2006 Reageer met quote
Genie
ze hadden je direct een ander exemplaar moeten sturen :|

Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
Image
Ridler Bericht Geplaatst op 30-10-2006 Reageer met quote
Gevorderd lid
Als ze staan ingeschreven bij de KvK zou er geen probleem moeten zijn, als je binnen 30 dagen nog, en na diverse mailtjes, nog niks hebt ontvangen stuur je een aangetekende brief. Zo sta je juridisch sterk ten op zichte van hen. En als je dan nog geen bericht hebt ontvangen dan moet je aangifte gaan doen van oplichting had het ook een keerjte met kleding, aangetekende brief en ik had het zo :P

Image
Image
pinkkie Bericht Geplaatst op 30-10-2006 Reageer met quote
Nieuw lid
Een civiele procedure is nog in overweging en daar zijn ze van op de hoogte. Deze mededeling maakt blijkbaar weinig indruk op ze , maar dat zal komen doordat ik zeker niet de eerste en enige ben die graag zijn geld terug wil en dreigt met een civieleprocedure. Op internetoplichting.nl heeft vorig jaar een vrij uitgebreide discussie gestaan (zie Link naar internetoplichting.nl

Kortom : nooit iets bij ze kopen !!

René: Link even wat korter gemaakt, trok het forum uit z'n verband

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Sitecheck & links » Heeft iemand ervaring met: