Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » Bf2 en F.E.A.R. werken niet meer.
Bf2 en F.E.A.R. werken niet meer.

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Ronald_13 Bericht Geplaatst op 19-08-2006 Reageer met quote
Enthousiast lid
Ik heb sinds gisteren F.E.A.R. Combat. Nadat ik het gedownload had en geinstalleerd wilde ik het gaan spelen, maar kreeg de volgende foutmelding:

'De instructie op 0x016f0109 verwijst naar geheugen op 0x016f0109. De lees- of schrijfbewerkingen ("written") op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beeindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma.'

Wat ik ook probeerde, het bleef maar hetzelfde.

Ik had F.E.A.R. op de pc staan, maar deze had ik eraf gegooid. Nog steeds dezelfde foutmelding.
Ik heb geen imagesoftware of andere software voor virtuele drives.
Ik heb de laatste ATI drivers (catalyst 6.8).
Ik heb alle windows updates.
Ik heb de laatste DirecX (9.0c August)

F.E.A.R. (v1.0) zelf heeft het altijd perfect gedaan, maar toen ik deze gisteren update naar v1.07 kreeg ik dezelfde foutmelding als bij Combat.

Ik heb het al geprobeerd te openen met compatibiliteitsmodus op windows 2000. Maar dit werkte ook niet.
Ook heb ik windows update kb917422 al verwijderd, ook dit had geen effect.

Heel leuk en aardig, maar toen ik er geen zin meer in had dacht ik even een potje Battlefield 2 te gaan spelen. Battlefield 2 opende gewoon wel, maar zodra ik in een server ga of een solospel start sluit Battlefield 2 meteen af. Zowel Battlefield 2 als Battlefield 2 Special Forces. Beide deden het eergisteren nog perfect.

Andere spellen die ik heb doen het nog gewoon wel goed. (Quake 4, Titan Quest, Prey ...)

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Alles deed het perfect totdat ik F.E.A.R. Combat geinstalleerd had.

Zij die gaan frituren, groeten U.
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 20-08-2006 Reageer met quote
Moderator
je heb de spellen toevallig niet op een losse partitie staan ?
Ik ken het probleem namelijk, dat je dat soort fouten krijgt.

Over battlefield 2 gesproken dat je zodra je een server in gaat gewoon het spel uitgegooit word naar je desktop is niet bijzonder, dat is een bekende fout, en gebeurd bij mij ook redelijk vaak, niks aan te doen volgens mij,

gewoon andere server nemen en dan werkt het wel ( ik weet het, heel vaag ... )

De enige oplossing die ik ooit voor het '' fouten '' probleem heb gevonden, is mijn games partitie formatteren, en dan een register scan

Image
Ronald_13 Bericht Geplaatst op 20-08-2006 Reageer met quote
Enthousiast lid
Nee games staan niet op een andere partitie.
Ofjah, ik heb een hp pc. Deze heeft één hd met een recovery partitie en een gewone partitie. Maar voorheen nooit problemen gehad.

Nu doet Battlefield 2 ook uitvallen bij Solo Spel terwijl hij dit voorheen nooit deed.

Fatal Mind Bericht Geplaatst op 20-08-2006 Reageer met quote
Moderator
hmm, en wat als je nu beide spellen eraf gooit en opnieuw installeerd

deze volgorde:

> verwijder spellen
> verwijder zonodig alle bestanden van het spel van de hardeschijf ( er blijft vaak wat over )
> doe een register scan
> reboot
> installeer de games opnieuw

Image
Ronald_13 Bericht Geplaatst op 20-08-2006 Reageer met quote
Enthousiast lid
Tjah,

volgens mij is het een of andere instelling in mijn pc, want een of ander poker spelletje wat ik al een tijdje heb wou ik vandaag installeren, en je raadt het al. Zodra ik het wil spelen krijg ik weer een of andere application error met 0xc000005 of iets dergelijks.

Ik ben al te lang aan het kloten geweest met uninstallen en dergelijke, maar ik begin er de pest in te krijgen.

Alle versies van F.E.A.R. deden het gewoon, behalve 1.07

SouLLeSS Bericht Geplaatst op 20-08-2006 Reageer met quote
Senior lid
probeer eens de drivers opnieuw te installeren, kleine kans maar soms ook problemen mee gehad.

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Games » Bf2 en F.E.A.R. werken niet meer.