Timmetje |
Geplaatst op 01-03-2006 |
 |
Gevorderd lid
|
Is te vinden op http://timmetje.wordpress.com . Als iemand iets weet wat ik erbij zou moeten zetten, of meer informatie van ofzo zou dit op prijs gesteld worden als jullie mij hierop wijzen. Verder zijn alle (opbouwende) argumenten met kritiek ook welkom ;-).
Bedankt, en tot ziens op
Timmetje's weblog
|
Mr_JoJo |
 |
Genie
|
Mooie vormgeving.
Kan zo niets bedenken ,zo van doe dat anders :)
Wat voor tunnel is dat op de foto?
Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
 |
Tyreas |
 |
PR Medewerker
 |
Ik vind je lettertype en kleurgebruik niet erg duidelijk. Ik zou een truetype lettertype nemen, eentje die dus niet veranderd wanneer ie groter of kleiner wordt. Dus alleen Arial, Verdana of Tahoma gebruiken. Ook zou kleuren iets meer accentueren zodat er een beter contrast tussen de delen van de website ontstaat.
Verder een leuke opbouw... Ga zo door..
Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel. |
Tyreas |
 |
PR Medewerker
 |
<!--[if !vml]-->
Plaatje van een baby met een borst erbij :P
<!--[endif]-->
Lijkt me even dat je dat moet aanpassen...
Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel. |
Timmetje |
 |
Gevorderd lid
|
Als je firefox zou gebruiken zou dit er niet zijn. Iemand enig idee hoe ik dit toch kan verwijderen voor IE?
|
Timmetje |
Geplaatst op 02-03-2006 |
 |
Gevorderd lid
|
Hij word iedere dag bijgehouden, dus mocht je iets leuks zien op de site ofzo, dan is er een goede reden om de volgende dag terug te komen :wink:
|