Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Feedback » Spambox met stijl
Spambox met stijl

Poll :: Laat even weten hoe jij er over denkt!

Ik stem voor het invoeren van dit idee
75%
 75%  [ 3 ]
Ik stem tegen het invoeren van dit idee
25%
 25%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Tyreas Bericht Geplaatst op 06-07-2005 Reageer met quote
PR Medewerker
Hallo allemaal,

Ik had zo een idee :idea:

Iglo had 't al deels voorgesteld, een spamtopic in 't forum "Computer-Café"

Ik ben het wel met dit idee eens maar ik denk dat we dit als toch redelijk groot forum, beter uit kunnen werken. Daarom bedacht ik het volgende:

- Een forum met zoveel leden moet geen topic hebben om te spammen want dan gaat alles door elkaar en het is niet echt goed te volgen.

- Wanneer we een onderdeel zouden toevoegen aan het forum "Computer-Café" dan zouden we daar mensen hun (spam) zegje kunnen laten doen. We zouden dit onderdeel dan 't Café of Aan de bar kunnen noemen.

- Als we zoiets als hierboven hebben wordt het ook voor mensen die niet echt inhoudelijke vragen hebben, maar toch even bij willen blijven op het gebied van computers/technologie dan kunnen ze als gast of lid gewoon even daar wat onderwerpen bespreken.

- Ook is de kans dat gasten dan later terugkomen groter, omdat zo'n onderdeel meer een gevoel van groepsverband geeft en mensen meer tegemoetkomt, zodat ze eerder hun problemen op ons forum zullen stellen.

Ik zou graag even van iedereen horen of jullie het hier mee eens zijn, dus vul ook even de poll in

Grtz,

Me 8)

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Feedback » Spambox met stijl