Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » Sims 2 emulatie
Sims 2 emulatie

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
destaco Bericht Geplaatst op 08-12-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
goedendag iedereen.Onlangs heb ik de sims 2 geinstalleerd bij me eigen en hij doet het prima nu wou ik hetzelfde doen bij me vriendin en daar gaaf hij aan het er emulatie software draaide en dus doet het spel het nietAls ik het spel wil spelen zonder cd erin geeft i wel aan dat er een cd inmoet maar dan zegt i dus weer dat er emulatie software draaitWie o wie heeft er een oplossing>??M.v.g HENK
hollowkiller Bericht Geplaatst op 09-12-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
waarschijnlijk heeft je vriendin clonecd of deamon tools geinstalleerd gehad.hier een engelse oplossing gevonden:i had to handclean the registry for references to elby and clonecd last night at my parents so that the game would run there. to do this, i opened regedit (run-> type "regedit"). then i searched for the strings "elby" and "clone". i deleted every reference to elby, and most to clone. and then it ran. i tried registry cleaner programs but they didnt find the references :/Let op dat wij niet verantwoordelijk zijn voor aanpassingen in regedit.

Comp 1: P4 2,4 ghz, Asus p4t533, GF ti4200, 512 mb Rimm geheugen, 120 gb en 80 gb HD. Liteon 48x brander, lite-on dvd-rom. Windows XP
Comp 2: Amd-k62 500 mhz 384 mb, 10 gb nvidea nvidea intern video kaart. Win2003 server
Comp 3: 350mhz, 256 mb, 6,4 gb, 16 mb video kaart. Win95
Sitecom Router 4 poorts
Sweex 16 poorts switch
Internet Chello Classic abbonement.
destaco Bericht Geplaatst op 12-12-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
bedankt voor de reactie,Ik heb het nog niet geprobeerd,maar zal deze week zeker doen en dan kijken of het inderdaad opgelost is M.V.G Henk
hollowkiller Bericht Geplaatst op 23-12-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
Beste Henk,Is het nog gelukt???

Comp 1: P4 2,4 ghz, Asus p4t533, GF ti4200, 512 mb Rimm geheugen, 120 gb en 80 gb HD. Liteon 48x brander, lite-on dvd-rom. Windows XP
Comp 2: Amd-k62 500 mhz 384 mb, 10 gb nvidea nvidea intern video kaart. Win2003 server
Comp 3: 350mhz, 256 mb, 6,4 gb, 16 mb video kaart. Win95
Sitecom Router 4 poorts
Sweex 16 poorts switch
Internet Chello Classic abbonement.
destaco Bericht Geplaatst op 23-12-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Hoi Sorry laatste tijd weinig online geweest dus nog nie echt kunnen reageren.Heb clone cd verwijderd en toen deed hij het prima!!bedankt voor de reactie M.v.g Henk
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Games » Sims 2 emulatie