Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » problemen met the sims!!!!!!!!!!!!!!!
problemen met the sims!!!!!!!!!!!!!!!

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
florie Bericht Geplaatst op 25-10-2003 Reageer met quote
Nieuw lid
Hoi!Ik krijg dus het spel the sims niet opgestart. In het begin lukte het wel, maar nadat mijn compu een keer helemaal is gaan flippen lukte het niet meer. Nu krijg ik elke keer als ik het opstart het beginfilmpje te zien maar als je dan uiteindelijk het veld met de huizen ziet staat er een fatale uitzondering en moet je op een toets drukken om verder te gaan.... heel vervelend!!Wie helpt mij??Mail mij please op: florie@ilse.nlgroetjes,Florie
Gast Bericht Geplaatst op 25-10-2003 Reageer met quote

Wat is de exacte foutmelding die je krijgt? En wat is er precies met je computer gebeurd (flippen)?
florie Bericht Geplaatst op 25-10-2003 Reageer met quote
Nieuw lid
Het was niet echt doordat mijn computer ging 'flippen'dat the sims het niet doet. Het gaat erom dat we toendertijd blijkbaar bepaalde instellingen hebben veranderd. Dit krijg ik op het scherm als het spel stopt, als het spel het niet doet: fatale uitzondering OE op 0028: C17DEFF3 in VXD Asp4Wave (01) + 00014553ik hoop dat u daarmee iets kan!groetjes,Florie
Gast Bericht Geplaatst op 25-10-2003 Reageer met quote

Aan de hand van de foutmelding ga ik er vanuit dat je een Vortex geluidskaart hebt, update hier je drivers eens.http://www.vortexofsound.com/drivers/drivers.htm
patrickje Bericht Geplaatst op 08-01-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
opgelost? je kan nog reageren.
deborahtjen Bericht Geplaatst op 16-04-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
ik heb ook een probleem met the sims. ik heb de deluxe versie. het installeren is geen probleem maar als ik het wil starten is er een probleem. het spel laadt en van zodra het op het scherm met huizen komt te staan sluit het volledig af na enkele seconden en komt het weer op het bureaublad. kan er mij iemand hierbij helpen. toch bedankt xxxxxxxxxxxxx
eva Bericht Geplaatst op 07-06-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
The Sims Deluxe: "volgende buurt" werkt nietAls ik op de knop "volgende buurt" druk, dan springt hij eerst een paar seconden op "2", en dan schiet hij terug op "1". Ik wil graag naar buurt 2, want ik heb al veel in buurt 1 gedaan.
caerske Bericht Geplaatst op 18-08-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
wa moeten doen als je bij de sims wi opslaan maar als je da doet dan sluit het programma en ben je alles kwijt ???? WEET IEMAND DA HELP ME88
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Games » problemen met the sims!!!!!!!!!!!!!!!