Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » DVD Rom
DVD Rom

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
geregistreerde Bericht Geplaatst op 27-07-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Hallo,Hallo,Mijn buurvrouw heeft een computer ( packardbell, serienr:4393687018 )met dvd rom en dvd brander. Niets aan de hand tot voor kort.Het probleem is dat de dvd rom geen dvd films meer afspeelt.Wordt er een muziek cd rom geplaatst is er niets aan de hand, start zichzelf op en spelen maar. Bij de dvd rom dus niet.Plaats ik het dvd schijfje in de dvd brander, kan hij hem wel lezen.Dacht eerst dat de dvd rom misschien wel defect zou kunnen zijn. Deze heb ik vervolgens verwisseld door een dvd rom die ik nog heb liggen, maar dat mocht ook niet baten.Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn.Groet, geregistreerde
shadow Bericht Geplaatst op 27-07-2004 Reageer met quote
Genie
werkt de dvd software nog wel ok ?power dvd of iets dergelijks?waarmee ik probeer te zeggen of dat er nog wel opstaat en of je van daaruit een dvd kan afspelen door het handmatig aan te zetten?
geregistreerde Bericht Geplaatst op 27-07-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Hoi,Ik kan de dvd rom niet handmatig aanzetten, ook niet met power dvd. Hij blijft doodgewoon zeggen dat ik een schijf moet plaatsen.Groet, geregistreerde
shadow Bericht Geplaatst op 27-07-2004 Reageer met quote
Genie
tja normaal gesproken zou ik net als jij zeggen dat de speler kaduuk is,maar dit heb je dus inmiddels uitgesloten.wanneer je op deze computer klikt zie je dan een dvd-rom station of een cd rom station?snorry dat ik je steeds met wedervragen bestook,maar wie weet komen we op deze manier tot een oplossing
shadow Bericht Geplaatst op 31-07-2004 Reageer met quote
Genie
gaat het hier trouwens om originele of gekopieerde dvd,s?in het laatste geval moet je rekening houden met wat voor schijfjes je gebruikt
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » DVD Rom