Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Kan geen CD's meer lezen
Kan geen CD's meer lezen

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
LondonRain Bericht Geplaatst op 27-05-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo.Als er al een bericht over dit onderwerp is: sorry.Het probleem is als volgt.Sinds ik iTunes heb geinstalleerd op mijn laptop, kan deze geen CD's meer lezen. In het begin kwam er hier of daar nog 1 door, maar nu is het helemaal niks.Ik heb een Compaq Presario 700, Windows XP, iTunes 4.5 voor HP/Compaq, de laatste iPod software en een Toshiba CD-drive.Ik begin zelf te vermoeden dat het te maken heeft met het GEARAspiWDM.sys bestand. iTunes gebruikt dit, maar het heeft geen digitale handtekening. Zou dit het probleem kunnen zijn?Wie weet er meer? Thanx!

Compaq Presario 700 - Windows XP
hollowkiller Bericht Geplaatst op 18-06-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
je cd-rom speler kan ook gewoon defect zijn. omdat je ook al zegt dat : - In het begin kwam er hier of daar nog 1 door - dat betekend dat de cd-rom speler toch al slecht is. ik zou zeggen koop ff een nieuwe in de winkel zo duur is het niet

Comp 1: P4 2,4 ghz, Asus p4t533, GF ti4200, 512 mb Rimm geheugen, 120 gb en 80 gb HD. Liteon 48x brander, lite-on dvd-rom. Windows XP
Comp 2: Amd-k62 500 mhz 384 mb, 10 gb nvidea nvidea intern video kaart. Win2003 server
Comp 3: 350mhz, 256 mb, 6,4 gb, 16 mb video kaart. Win95
Sitecom Router 4 poorts
Sweex 16 poorts switch
Internet Chello Classic abbonement.
shadow Bericht Geplaatst op 06-07-2004 Reageer met quote
Genie
opgelost london rain?
shadow Bericht Geplaatst op 09-07-2004 Reageer met quote
Genie
ik neem aan dat je er inmiddels uit bent london rainin het gaval het niet zo is laat het dan hieronder ff weten ;)
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » Kan geen CD's meer lezen