Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » PC-beeld op tv
PC-beeld op tv

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
verby Bericht Geplaatst op 02-07-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Hallo,Ik heb mijn computerbeeldscherm aangesloten op mijn tv. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om het beeld nu uit te vergroten? Lettertype is toch nog erg klein. De resolutie heb ik al aangepast... maar toch blijft het nog niet echt leesbaar.Tv-beeldscherm is een 26" weet iemand iets?
- SyRaX - Bericht Geplaatst op 04-07-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Er zijn 2 mogelijkheden: - Ga naar het bureaublad en klik op je rechtermuisknop voor de eigenschappen. Ga naar het tabblad "vormgeving" en doe de nodige aanpassingen.- Ga naar het bureaublad en klik op je rechtermuisknop voor de eigenschappen. Ga naar het tabblad "instellingen" en klik op extra. Stel nu de DPI anders in (120 of anders)Groeten-SyRaX-
verby Bericht Geplaatst op 07-07-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
-SyRaX- Super bedankt.Door beide opties in te stellen kan ik een stuk beter lezen wat er op het beeld staat. Weet je toevallig ook of het volgende mogelijk is:Ik heb een tv met 1 tuner... Mijn pc is aangesloten via een S-video kabel. Maar als ik mijn pcbeeld via PIP (picture in picture) wil oproepen krijg ik alleen de mogelijkheid PC en DVI of kanalen...Ik kan alleen het beeld van de pc oproepen via SOURCE...Weet je toevallig ook of dat mogelijk is?Dan ben je echt briljant...nou ja, in ieder geval een beetje ;D
- SyRaX - Bericht Geplaatst op 08-07-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Wel ik heb slecht nieuws, ik ben niet briljant en kan je niet helpen sorry. :-(
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » PC-beeld op tv