Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » stuurprogramma's voor Sony camcorder
stuurprogramma's voor Sony camcorder

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
tdv Bericht Geplaatst op 09-06-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
Om mijn digital 8 bandjes op de pc te zetten wil ik mijn Sony DCR-TRV 110E camcorder op de pc aansluiten.Pinnacle herkent echter de camcorder niet.In apparaatbeheer wordt hij wel aangegeven maar wordt gemeld dat het stuurprogramma niet geinstalleerd is(code 128)Bij mijn weten heeft er echter nooit software bij deze camera gezeten.Wie kan mij helpen?
tdv Bericht Geplaatst op 25-06-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
Hallo,Voor iedereen die het weten wil. Ik heb zelf m'n probleem op weten te lossen. het is als volgt:Bij mijn pc zat een recovery/backup cd van Xp.Camera aangesloten, naar apparaatbeheer, ziet mijn camera maar mist stuurprogramma, cd erin,klikken op stuurprogramma installeren,poosje wachten, komt ie met de melding dat de software geen microsoft handtekening heeft, klikken op doorgaan, poosje wachten en warempel, hij installeert een paar bestandjes en vraagt vervolgens welk programma geopend moet worden als ik de camera aansluit. Loopt als een trein.succes iedereen!!
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » stuurprogramma's voor Sony camcorder