Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Dig. camcorder Sony TRV255E copy naar PC
Dig. camcorder Sony TRV255E copy naar PC

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
hehalo Bericht Geplaatst op 30-05-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Jongstleden heb ik een Sony TRV255e gekocht. De softeware die meegeleverd geinstalleerd (Picture Package). Vervolgens de camera bekend gemaakt op de PC. Via de USB kabel de opname via een view optie in picture package bekijken gaat goed. (hardware lijkt dus goed) Nu wil ik de opnames op mijn pc opslaan maar dit lukt niet. Als ik direct wil kopiŽren herkent pict. pack. geen van mijn harde schijven.Hierna een ander software pakket (Sonic MyDVD)geinstalleerd. DIt software pakket herkent geen pal media als ik wil branden. Wie kerkent dit probleem en weet een oplossing.Pentium III 500 mhz W98 SE
shadow Bericht Geplaatst op 02-06-2004 Reageer met quote
Genie
je hebt er wel een extra station bijgekregen in deze computer als je hem aan je usb poort hangt?
hehalo Bericht Geplaatst op 02-06-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
[quote author=shadow link=board=10;threadid=7887;start=msg29496#msg29496 date=1086208672]je hebt er wel een extra station bijgekregen in deze computer als je hem aan je usb poort hangt?[/quote]Wat bedoel je precies met een extra station. (E,F,G drive)?Als ik de camera als enige USB aansluiting aan de pc hang zie ik ook geen extra station.Moet je een station zien? Wat kan ik doen om dit dan voor elkaar te krijgen.Alvast bedankt voor je reactie
shadow Bericht Geplaatst op 02-06-2004 Reageer met quote
Genie
normaal gesproken is het zo dat je in het geval je een sony digicam aansluit op je pc vaak een extra station erbij krijgt en daarmee bedoel ik inderdaad F: of G: of iets dergelijksis de installatie van de cam goed geslaagd heb je eerst de software geinstalleerd en vervolgens de camera aan je usb gezet?zoals het hoort bij usb apparatuur? of heb je hem er meteen aangehangen en laten detecteren door windows?indien je in je apparaatbeheer scherm kijkt zie je dan gele punten of lijkt alles in orde?
hehalo Bericht Geplaatst op 02-06-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
[quote author=shadow link=board=10;threadid=7887;start=msg29500#msg29500 date=1086210186]normaal gesproken is het zo dat je in het geval je een sony digicam aansluit op je pc vaak een extra station erbij krijgt en daarmee bedoel ik inderdaad F: of G: of iets dergelijksis de installatie van de cam goed geslaagd heb je eerst de software geinstalleerd en vervolgens de camera aan je usb gezet?zoals het hoort bij usb apparatuur? of heb je hem er meteen aangehangen en laten detecteren door windows?indien je in je apparaatbeheer scherm kijkt zie je dan gele punten of lijkt alles in orde?[/quote]Ik de installatie procedure gevolgd zoals beschreven in de docu. In apparaat beheer staan geen fout meldingen. De enige optie die ik nu nog zie is de installatie opnieuw te doen. Mocht ik hier nieuws over hebben zal ik die plaatsen.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » Dig. camcorder Sony TRV255E copy naar PC