Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Nvidia geforce MX440 probleem
Nvidia geforce MX440 probleem

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
linsjuh15 Bericht Geplaatst op 18-03-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Heej mensen,Ik heb een probleem met mijn videokaart(Nvidia Geforce MX440). Het volgende doet zich voor: Ik kan geen spellen spelen want ik krijg dan verschillende foutmeldingen. Bijv. your primary video adapter « » is not the default one. No HAL device found. Your videocard « » is not supported. An entry is missing in the result database (Result not found : directx/d3dadapter/0/caps/devcaps). Your videocard does not support some required features ( D3DFMT_R5G6B5 ). Dus ik ga kijken bij apparaat beheer en ja hoor daar staat een vraagteken bij vga-controller. De drivers waren niet goed stond er bij. Ik heb de nieuwste drivers gedownload en Geïnstalleerd en ja het vraagtekentje was weg. Ik dacht dus mooi probleem opgelost maar nee dus. Ik wil een spel gaan spelen en De computer slaat zo uit. Er komt een blauw scherm met DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Dus ik start de computer opnieuw op en ik kan hem alleen in veilige modus op starten of ik moet het systeem herstellen. Dus ik het systeem hersteld en ja hoor de computer start probleemloos op. Maar ik kijk weer bij apparaatbeheer en het vraagteken staat er weer. Wat moet ik hier mee? Ik hoop dat iemand mij kan helpen?groetjes linsey
Gast Bericht Geplaatst op 23-03-2004 Reageer met quote

Welke drivers heb je precies gedownload?
Gast Bericht Geplaatst op 20-04-2004 Reageer met quote

Opgelost?
Corneke Bericht Geplaatst op 12-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Hier heb je wel wat aan denk ik ;)http://www.computing.net/gaming/wwwboard/forum/950.html

Help elkander Samen komen we er wel uit!
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » Nvidia geforce MX440 probleem