Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » dvd branden een probleem
dvd branden een probleem

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
elzetakkie Bericht Geplaatst op 10-03-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
>:(Hoi allemaal....een nieuw probleem...voor mij althans...ik heb al diverse keren een dvd-tje gemaakt ook dvd-rw...ging allemaal prima...maar nu heb ik ineens problemen met het branden van een zelfgemaakte film...heb dat ding in AVI -studio 8 van Pinnacle gemaakt...vorige keer omgezet in MPEG...beste kwaliteit, ging goed...maar de laatste keer wilde dat geval niet gelezen worden door de dvd-speler...en nu wil de brander 'm zelfs niet branden....hij zet hem wel om...slaat 'm op in mijn D/schijf leest 'm vervolgens braaf met zowel Pinnacle, Power DVD als Media player....maar vertikt't om 'm op schijf te zetten..... :-\ wie kan me hierbij helpen????

computers....wat was het leven makkelijk zonder...
shadow Bericht Geplaatst op 10-03-2004 Reageer met quote
Genie
verder ook problemen met branden of alleen bij dvd films?
shadow Bericht Geplaatst op 30-03-2004 Reageer met quote
Genie
opgelost?
elzetakkie Bericht Geplaatst op 13-04-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
sorry dat ik zo laat terug reageer....volgens mij staat dit onderderwerp al onder een ander topic ook .....daar heb ik wel gereageerd...ben er nog mee bezig...maar ben me aan 't verdiepen hoe alles omgebouwd moet worden...en waarom de ene keer de dvd wel gelezen kan worden...en de andere keer niet...op diezelfde manier gemaakt...dat snap ik nog niet helemaal....je hoort nog van me....enne ...bedankt!

elzetakkie Bericht Geplaatst op 13-04-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
oh....dat vergat ik te vermelden...ja...ik heb ook regelmatig problemen met cd.tjes branden...Nero geeft dan fouten aan als ISO kan niet geleze worden...maar de volgende keer leest'ie 'm weer wel en gaat het branden perfect...zonde van al die verknalde cd.tjes...met cd/rw heb ik heel vaak brand-problemen...moet heel vaak volledig formateren voor ik opnieuw kan branden...zonde want dan moet ik eerst de gegevens die er al op staan naar mijn harde schijf pompen...anders zijn die verloren.zoeken we ook weer uit....pffff.

shadow Bericht Geplaatst op 20-04-2004 Reageer met quote
Genie
het wil nog wel eens helpen om de trilcorrectie aan te zetten en de maximale snelheid te laten vasstellen.verder is het verstandig om even te kijken of er een vinkje staat bij power rec enabled.je doet er verstandig aan die uit te vinken aangezien die nogal eens een schrijffout teweeg kan brengen
shadow Bericht Geplaatst op 30-04-2004 Reageer met quote
Genie
dvd tutorial [url=http://www.helpdeskforum.nl/phpBB2/viewtopic . php?t=7528&start=0]http://www.helpdeskforum.nl/phpBB2/viewtopic . php?t=7528&start=0[/url]
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » dvd branden een probleem