Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » cue files voor mp3's doen het niet
cue files voor mp3's doen het niet

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Dennis Bericht Geplaatst op 31-03-2004 Reageer met quote
Senior lid
Hallo mensenIk zit met het volgende probleem, als ik met deamon tools een cue file wil openen die bij een mp3 hoort dan krijg ik de melding "Unable to mount image. Cue sheet: line 3 - File type not specified" ik heb het dus met meerdere cue files geprobeerd en verschillende mp3's, nero loopt ook vast als ik hem via de cue file naar een cd wil branden.Wat er dus in die regel 3 staat in de cue file is dit:FILE "file.mp3" MP3De filenaam komt natuurlijk overeen met de mp3 en de cue file heet ook het zelfde als de mp3 en ze staan in dezelfde map.Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen???Namelijk nogal vervelend als ik niet van liedje kan switchen...Alvast bedankt ;)

Dennis a.k.a. Fireblade www.valentinorossi46.tk
shadow Bericht Geplaatst op 31-03-2004 Reageer met quote
Genie
kan het niet gewoon zo zijn dat het cue file corrupt is?misschien dat je het nog es kan proberen met isobuster
Chappie. Bericht Geplaatst op 03-04-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
cue file met mp3? of mp3 IN een cue file?Trouwens je kan ook proberen met andere image formaten zoals iso
Dennis Bericht Geplaatst op 03-04-2004 Reageer met quote
Senior lid
Isobuster zegt als ik de cue file inlaadt dat de cd blank is... en ik download albums met daarin een cue file om de nummers van elkaar te scheiden, dus het is een cue file met een mp3

shadow Bericht Geplaatst op 03-04-2004 Reageer met quote
Genie
waar haal je die zooi?wil ik ff kijken of ie het hier ook doet,klinkt mij toch als een corrupte image
Dennis Bericht Geplaatst op 03-04-2004 Reageer met quote
Senior lid
Dat is wel erg typisch en bij anderen werkt het wel gewoon, dus ik vind het erg vaag, het komt btw van nef2k... dus dat zit wel goed

Elvis Bericht Geplaatst op 14-04-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Ik had dit prob ook...En eigelijk is de oplossing vrij simpel...Je moet de MP3 omzetten naar WAV (met bijvoorbeel NERO)Dan moet je op lijn 3 van de CUE-sheet dit ingeven :FILE "file.wav" WAVEWaar "file" staat, laat je de originele filename staan, je verandert gewoon .MP3 naar .wav en je zet WAVE achteraan...Bij mij werkte dit perfect!
shadow Bericht Geplaatst op 21-04-2004 Reageer met quote
Genie
opgelost?
Dennis Bericht Geplaatst op 25-04-2004 Reageer met quote
Senior lid
Met wav werkt het ook niet, krijg dan ook precies dezelfde foutmelding :(Nog andere mensen die het denken te weten hoe ik dit kan oplossen?? (aan mij os ligt het ook niet want in mijn andere os krijg ik ook hetzelfde)

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » cue files voor mp3's doen het niet