Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » BTC DVD+/-RW Drive
BTC DVD+/-RW Drive

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Gringo Bericht Geplaatst op 14-03-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Hoi,Ik heb een "DRW 1004IM DVD+/-RW Drive" van een paar weken oud. Ik heb de nieuwste firmware update gedownload en geinstalleerd.Mijn brander kan geen CD's en DVD's lezen of schrijven. Dit kon hij eerst wel. De stroomvoorziening lijkt mij in orde, want de drive kan open en dicht. De andere kabel zit ook goed vast. Ook heb ik master en slave goed gezet.De brander lijkt iets te doen wanneer ik er een DVD in doe, maar laat vervolgens niets zien in de verkenner. Andere software detecteren ook geen DVD of CD in de brander.Wie kan mij helpen?- Gringo 8)
kupido817 Bericht Geplaatst op 30-03-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Ik had in het begin ook dit probleem met een ander type BTC brander. Toen de brander er net in zat had ik totaal geen problemen. Maar naar een tijdje kreeg hij problemen. Ik bleek dat InCD van Nero Burningrom de oorzaak was, want na deze te hebben gedeinstalleerd was het probleem verholpen.Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes verder.Kupido
shadow Bericht Geplaatst op 30-03-2004 Reageer met quote
Genie
hallo.gebruik je toevallig norton anti virus?wil niet zeggen dat je hetzelfde hebt als ik ,maar toevallig had ik al poosje problemen met mijn brander en leek het niet te kunnen oplossen,totdat ik reden had om mijn systeem te checken met een andere virusscanner dan degene die ik al jaren gebruikte,in mijn geval was dat pccilin ,deze ontdekte 4 trojans op mijn pc en verwijderde ze,nadien nooit meer probleemen gehad met lees en schrijffouten
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » BTC DVD+/-RW Drive