Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Sitecheck & links » www.3D-Experience.nl: Games and more...
www.3D-Experience.nl: Games and more...

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Speedkiller Bericht Geplaatst op 14-08-2003 Reageer met quote
Beginnend lid
Hier is hij dan:

www.3D-Experience.nl heeft Members/Moderators nodig op de Website en op het Forum, dus meld je aan...

Ben je ook zo'n game fanaat en hou je erg bij welke games er uitkomen...help mijn dan www.3D-Experience.nl een aantrekkelijke site te maken voor andere gamers. :ja: en natuurlijk jou zelf.

Plus wat misschien nog leuk is voor sommige is dat 3D-Experience zijn eigen Dedicated Mohaa: Spearhead server heeft...die in de toekomst ook admins nodig heeft.

Loopt www.3D-Experience.nl nou erg goed en wordt het veel bezocht dan zit er zelfs een samenwerking in met www.computer-cafe.nl

Veel succes

Greetz,
Martijn (3D-Experience admin)

PS: de webserver zal nog niet altijd up zijn omdat er nog veel aan gedaan moet worden...mijn excuus hiervoor.

Bezoek ook eens www.3D-Experience.nl: games and more...
Stef Bericht Geplaatst op 15-08-2003 Reageer met quote
Genie
Speedkiller schreef:
Loopt www.3D-Experience.nl nou erg goed en wordt het veel bezocht dan zit er zelfs een samenwerking in met www.computer-cafe.nl

Om even hierop te reageren.

We hebben allemaal (admins en mods) positief gereageerd.
Dus hierop kan het zijn dat we idd gaan samenwerken.
Maar dat zal aan de toekomst liggen.

Image Mobst.nl - dť mobiele startpagina
Speedkiller Bericht Geplaatst op 15-08-2003 Reageer met quote
Beginnend lid
:ja:

Forum aanpassingen: Op het Forum van 3D-Experience zijn een boel aanpassingen gemaakt: Zo is het Forum nu NL ipv ENG. Ook ben ik in gesprek gegaan met een Admin/moderator van Computer-Cafe om mijn Forum te verbeteren. Het Forum was echt te veel gericht op een paar spellen terwijl dat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was. Dat is nu niet meer zo. Alles is dus onderverdeelt in categorieŽn: Aktie, Avontuur, RPG, Strategie en anders. Zo kunnen jullie dus met al je spellen op het 3D-Experience Forum terecht...of je dat doet moet je zelf weten... :ehm: maar ik zou het erg op prijs stellen.

Ook zijn er op mijn site veel fouten uit de PHP scripts gehaald. Dit waren er helaas niet weinig...maar goed. Beetje een tegenvaller, maar ziet er al weer redelijk uit...al moest ik sommige PHP scripts helemaal op nieuw in kloppen omdat ik gebruik maak van een NL Pack. Deze is heel slecht en er zitten veel fouten in :irri:

Mededeling: 3D-Experience heeft nog steeds members nodig... :ehm:

PS: Thx voor diegene die zich al aangemeld hebben...en meepraten op het Forum :D

www.3D-Experience.nl zal snachts offline zijn totdat er een server ruimte beschikbaar is voor de webserver...mijn excuus hiervoor.

Bezoek ook eens www.3D-Experience.nl: games and more...
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Sitecheck & links » www.3D-Experience.nl: Games and more...